luni, 7 august 2017

Necklace, Bracelet and Earrings with white pearls and gold sand beads.

Set de colier, bratara si cercei
cu perle albe si margele aurii de nisip


Specificatii tehnice lucrare

 Set colier, bratara si cercei din perle si margele de nisip.
Materiale necesare
- margele tip perla de culoare alba (4 lei pachetelul cu 100 perle)
- margele de nisip de 2 cm de culoare maro-auriu la pachetele de 50 g
- margele de nisip de 4 cm de culoare maro-auriu la pachetele de 50 g
 (intre 2 - 2.5 lei pachetelul)
- fir nailon tip 0.3 cm pentru cusut margele
- inchizatoari pentru colier si pentru bratara
- suport cercei si dopuri pentru cercei

Unelte necesare
- cleste pentru indoit
- foarfeca
- ace speciale pentru cusut margele, nr.12 scurte (3 lei pachetelul cu 15 ace)

 Acest model, prezentat mai sus, se executa usor si rapid.
 El au avut ca sursa de inspiratie urmatorul model de cercei (pe care nu l-am facut insa la setul meu, am preferat sa fac alt model):

Sursa fotografie: Picot Earrings - pinterest.com
 
 Un alt model de bratara, la care am folosit aceleasi materiale ca la setul prezentat mai sus, este urmatorul:
 
 Acest model, prezentat mai sus, se executa usor si rapid.

 El au avut ca sursa de inspiratie urmatorul model de bratara:
Si pentru ca este cod portocaliu si rosu de canicula in tara,
iata o fotografie din iarna trecuta din cartierul meu, poate ne mai racorim putin...



 
You might also like:
 
 
 
 

2 comentarii: